Dyrekcja hotelu będzie wdzięczna za Państwa współpracę w przestrzeganiu niniejszego
regulaminu, który ma służyć zapewnieniu Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu.
§1
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 12.00 dnia następnego.
- Płatności za pobyt w hotelu dokonuje się z góry, najpóźniej w momencie zameldowania.
- W recepcji hotelu można dokonać zabezpieczenia kwoty należnej za pobyt, poprzez preautoryzację karty płatniczej, na kwotę nie mniejszą niż równowartość sumy należności za dokonaną rezerwację.
- W przypadku stwierdzenia braku pokrycia należności za rezerwację, recepcjonista może odmówić wydania kluczy do pokoju.
§2
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Przedłużenie pobytu może być dodatkowo płatne.
§3
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.
§4
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
a . Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
b . Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
c . Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu;
d . Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie;
e . Sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§5
- Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a . Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
b . Budzenie o oznaczonej godzinie;
c . Przechowanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagaży na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy niemających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa;
d . Przechowanie w hotelowym sejfie znajdującym się w recepcji (w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.
§6
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
- Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§7
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnegopobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
§8
- Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
§9
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa.
- W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
§10
- W hotelowym garażu obowiązuje zakaz wjazdu aut z instalacją LPG oraz aut elektrycznych.
- W Hotelu obowiązuje zakaz wprowadzania do budynku lub przechowywania w budynku rowerów i hulajnóg elektrycznych, z podłączonym do nich akumulatorem (baterią).
- Parkingi oraz garaż na terenie hotelu są płatne wg cennika:
a. Parking niestrzeżony:
W miesiącach: IV-VI oraz IX-XI - 40 zł/doba. W miesiącach: XII-III oraz VII-VIII - 50 zł/doba
b. Parking strzeżony:
W miesiącach: IV-VI oraz IX-XI - 60 zł/doba. W miesiącach: XII-III oraz VII-VIII - 70 zł/doba
c. Garaż:
W miesiącach: IV-VI oraz IX-XI - 80 zł/doba. W miesiącach: XII-III oraz VII-VIII - 100 zł/doba
d. Parking VIP:
Pierwsze 15 minut gratis, następnie 500,- zł/doba - Opłat za parking, zgodnych ze stawką oraz ofertą pobytu, dokonuje się w recepcji głównej hotelu.
Dyrekcja Hotelu
Życzymy miłego pobytu w hotelu Bachleda Kasprowy