menu

Regulamin Hotelu

Dyrekcja hotelu będzie wdzięczna za Państwa współpracę w przestrzeganiu niniejszego
regulaminu, który ma służyć zapewnieniu Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu.

§1

 

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 12.00 dnia następnego.
  3. Płatności za pobyt w hotelu dokonuje się z góry, najpóźniej w momencie zameldowania.
  4. W recepcji hotelu można dokonać zabezpieczenia kwoty należnej za pobyt, poprzez preautoryzację karty płatniczej, na kwotę nie mniejszą niż równowartość sumy należności za dokonaną rezerwację.
  5. W przypadku stwierdzenia braku pokrycia należności za rezerwację, recepcjonista może odmówić wydania kluczy do pokoju.

§2

 

  1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
  2. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  3. Przedłużenie pobytu może być dodatkowo płatne.


§3

 

  1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  2. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju.
  3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie hotelu.

§4

 

  1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić:

a . Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
b . Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
c . Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu;
d . Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie;
e . Sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.


§5

 

  1. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

a . Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
b . Budzenie o oznaczonej godzinie;
c . Przechowanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagaży na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy niemających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa;
d . Przechowanie w hotelowym sejfie znajdującym się w recepcji (w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca.


§6

 

  1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego.
  2. Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.


§7

 

  1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnegopobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.


§8

 

  1. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
  2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.


§9

 

  1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa.
  2. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.

§10

 

  1. W hotelowym garażu obowiązuje zakaz wjazdu aut z instalacją LPG oraz aut elektrycznych.
  2. W Hotelu obowiązuje zakaz wprowadzania do budynku lub przechowywania w budynku rowerów i hulajnóg elektrycznych, z podłączonym do nich akumulatorem (baterią).
  3. Parkingi oraz garaż na terenie hotelu są płatne wg cennika:
    a. Parking niestrzeżony:
    W miesiącach: IV-VI oraz IX-XI - 40 zł/doba. W miesiącach: XII-III oraz VII-VIII - 50 zł/doba
    b. Parking strzeżony:
    W miesiącach: IV-VI oraz IX-XI - 60 zł/doba. W miesiącach: XII-III oraz VII-VIII - 70 zł/doba
    c. Garaż:
    W miesiącach: IV-VI oraz IX-XI - 80 zł/doba. W miesiącach: XII-III oraz VII-VIII - 100 zł/doba
    d. Parking VIP:
    Pierwsze 15 minut gratis, następnie 500,- zł/doba
  4. Opłat za parking, zgodnych ze stawką oraz ofertą pobytu, dokonuje się w recepcji głównej hotelu.

Dyrekcja Hotelu
Życzymy miłego pobytu w hotelu Bachleda Kasprowy

Zobacz na mapie
Newsletter
?>

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez BACHLEDA HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, UL. KRUPÓWKI 29, 34-500, Zakopane , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane